Každý podnikatel touží po fungujícím byznysu. Otázkou je, co s sebou fungující byznys nese. Je nutné být o krok dál před konkurencí, k tomu vám pomohou trendy, které se označují za fenomény současnosti, jež dokážou proměnit tvář byznysu. Když do svého byznysu přinese trendy, konkurence zůstane daleko za vámi a váš byznys nabyde obřích rozměrů. Otázkou je, jaké trendy do svého byznysu přinést.
Podnikatelé samozřejmě touží po fungujícím byznysu, ale jenom málokdo ví, jak fungující byznys vlastně vypadá. Pokud vám smíme poradit, zaměřte se na níže uvedené trendy, které by měly být součástí každé moderní a prosperující společnosti.
Konektivita
Tím nejpodstatnějším megatrendem je rozhodne konektivita. Jedná se o jakýsi základ globalizovaného světa. Konektivita se dnes spojuje se vším kolem nás, ať už vidíme auto nebo kávovar, vše je spojováno s konektivitou. Ani váš podnik nemůže být bez konektivity.
Vědění
Žijeme ve světě, kdy potřebujeme všechno vědět, kdy musíme mít odpovědi na všechny naše otázky. Pokud bude vaše společnost odpovědí na otázky, na které se lidi ptají, dostanete se na vyšší úroveň. Ve své společnosti tak utvořte společnost vědění, což vám výrazně přidá a odliší vás od konkurence. Společnost vědění (či chcete-li jen vědění) je v současné době další obrovský trend ve světě byznysu, který dokáže byznys přeměnit na fungující firmu.
Glokalizace
Dalším trendem ve světě podnikání je také termín glokalizace, který spojuje rovnou dva termíny, a to konkrétně termín “globální” a “lokální”. A jaké je vysvětlení pojmu? Vysvětlení je zhruba takové – glokalizace je pojem označující nějakou událost nebo cokoli jiného, co když se dostane do světa (ať už je to na severu nebo jihu), může to mít globální dopad na všechny na celém světě. Pojem poukazuje na fakt, že jsme stále všichni propojení a spojení.